30 aprilie 2019

Inno Setup 6.0.2

Inno Setup Compiler este un instrument gratuit care vă ajută să creaţi kituri de instalare la programele care ruleaza pe sisteme de operare Windows.
Caracteristici cheie:
* Suport pentru toate versiunile de Windows care sunt utilizate în prezent: Windows 10, 8.1,  8, Windows Server 2012, Windows 7, Windows Server 2008 R2, Windows Vista, Windows Server 2008, Windows XP, Windows Server 2003, and Windows 2000.
* Suport extins pentru instalarea de aplicaţii pe 64 de biţi pentru ediţiile pe Windows 64 de biţi . Ambele arhitecturi x64 şi Itanium sunt acceptate. (Pe arhitectura Itanium, Service Pack 1 sau o versiune ulterioară este necesară pe Windows Server 2003 pentru a instala în modul pe 64 de biţi.)
* Sprijină crearea unui singur EXE pentru a instala programul pentru distribuţie online usor.
* Standard Windows 2000/XP-style expert de interfaţă.
* Tipuri de configurare, de exemplu Full, Minimal, Custom.
* Complete uninstall capabilităţi.
* Instalare de fişiere.
* Crearea de comenzi rapide oriunde, inclusiv în meniul Start şi pe desktop.
* Crearea registry şi. intrări INI.
* Integrat motor Pascal scripting.
* Suport pentru instalări multilingv.
* Suport pentru instalare password şi criptare.
*  Instalare şi dezinstalare silent(tacuta).
* Codul sursă complet este disponibil (Borland Delphi 2.0 - 5.0).

Pagina web
Descarca

2 comentarii:

  1. Foarte bun programul pentru diverse.
    Nelu cred că ar fi interesant să ai o secțiune aici pe site pentru programe pentru linux care devine din ce în ce mai asemănător cu window+sul prin pachetele .deb și o secțiune x64.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideea e bună, dar...
      Din păcate îmi este greu să realizez ceea ce mi-ai propus.
      Am si alte obligații care îmi iau din timp.
      La un moment dat chiar mă gîndeam să renunț la blog.
      Nici în windows nu sunt un expert, dar despre linux chiar nu am nici un fel de cunoștințe.
      Programe pentru windows pe 64 bit am mai trecut pe blog.

      Ștergere