13 decembrie 2013

Wondershare Player 1.6.0

Wondershare Player este o aplicație multimedia ușor de utilizat concepută pentru a reda aproape orice format video. Puteți vedea aproape toate formatele, indiferent dacă au fost descărcate, rupte(ripped) sau înregistrate pe diferite dispozitive portabile.
Aplicația are o interfață simplu de utilizat  și oferă opțiuni foarte bune pentru toate tipurile de utilizatori. Caracteristici
· Redă video standard și HD
· Compatibil cu WMV, MKV, MPEG, AVI, MP3, M4A, AAC și formate FLAC.
· Suporta ASS, SRT și formate de gen SSA.
· Utilizeaza codec-uri avansate pentru a oferi redare de calitate.
· Utilizatorii pot personaliza culoarea subtitrari, font și poziția de pe ecran.
· Creează liste de redare.
· Captură ecrane în timpul redării în modul normal sau o imagine-burst.
· Oprește calculatorul după redare.
Cerințe: 
· Procesor:> 750MHz Intel sau AMD CPU
· Free Hard Disk Space: 100 MB sau mai mult
· RAM: 256 MB sau mai mult

Pagina web
Descarca

4 comentarii:

  1. Am instalat player-ul la recomandarea acestui articol. Am fost incantat de calitatile sale, am renuntat insa la al mai folosi deoarece nu am gasit posibilitatea de a selecta caracterele subtitrarii astfel incat sa imi apara toate diacriticele, apoi subtitrarea odata setata ca si culoare si marime nu memoreaza aceste setari. La urmatorul film trebuie sa o iau de la capat. Poate ca nu l-am butonat eu suficient.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău că nu puteți folosi acest program așa cum vă doriți, dar ce am scris eu în postare este prezentarea făcută de autorul său.
      Eu nu am folosit programul așa că nu vă pot ajuta.

      Ștergere
  2. http://screenshooter.net/3702993/xqdhfkl
    Prea multe setări nu are.Se menține culoarea pentru ACELAȘI FILM,cu excepția subtitrărilor incluse în film,sau a celor existente în containerul în care a a fost împachetat filmul.Dacă subtitrarea este proastă și nu este cu utf-8 nu o să aibe în veci diacritice.Fontul nu se menține.Are un folder Font cache în care se găsește un fișier fontcache.dat UNDE CONSIDER CĂ SE POT REZOLVA aceste lucruri prin editarea acestuia.Cum?...cu editoare de text.În rest văd că se descurcă bine cu diverse formate,și ocupă 70M la instalare.Eu l-am făcut portabil și o să-i acord șanse.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru... ajutor! Ca întotdeauna cînd este nevoie de un răspuns competent!

      Ștergere