06 august 2019

Comodo Internet Security 12.0.0.6882

COMODO Internet Security este primul program gratuit (freeware) care integrează trei produse de bază pentru apărare: antivirus-COMODO Antivirus,firewall-COMODO Firewall şi blocare malware-COMODO Defense+.
* Protecţie antivirus, anti-spyware, anti-rootkit & bot
* Apără PC-ul de la atacurile din Internet
* Detectează şi elimină viruşii
* Previne malware-ului de a fi instalat
* Auto Sandbox Technology
* Usor de instalat, configurat şi utilizat

Pagina web
Descarca 




6 comentarii:

  1. Astăzi am renunțat la el.Are cel putin 5 buguri.Acestă versiune are ca principal atuu traducerea în foarte multe limbi cu excepția celei române.Am găsit o alternativă care dă probe cu acestă suită cel puțin la capitolul firewall.Dețin suita de cel puțin 3 ani ,perioadă în care am avut ocazia să constat ce poate și ce nu.Versiune 6 consider că a luat-o pe arătură.E doar părerea mea și trebuie luată doar ca un lucru informativ și nu ca regulă.Având în vedere că este gratuită consider că privit din acest punct de vedere este foarte bun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spune si ce alternativa folosesti, chiar m-ai facut curios.

      Ștergere
    2. Salutare tuturor !
      axelluny - ce recomanzi sau care crezi ca ar fi mai bun - dintre cele gratuite ?

      Ștergere
    3. scuze,că nu am făcut-o deja în comentariul precedent dar am experiențe anterioare în ceeace privește securitatea pe calculator și de fiecare dată lucrurile degenerează în dispute interminabile.Nu-mi doresc acest lucru,și nu ași fi îndrăznit să comentez dacă surprinderea la noul soft nu at fi fost atât de mare și de plăcută.Emsisoft

      Ștergere
  2. Versiunea 5(5.12) cea prezentată în imaginea de sus actualizată la baza de date este foarte bună și stabilă.Este foarte posibil ca acestă nouă versiune 6 să remedieze toate problemele constatate și raportate de utilizatori.Deci succes la testare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Noutatea la acestă versiune este acesta:http://privdog.com/
    Eu am sistem pe x64 iar acestă suită funcționează bine,având în vedere că încă sunt puține alternativele pentru 64 biți care să lucreze nativ.

    RăspundețiȘtergere