27 iunie 2019

AVG AntiVirus Free 2019 19.6.3098

AVG AntiVirus este un antivirus complet gratuit, perfect pentru a fi folosit pe calculatoarele persoanle atunci cand nu doreşti să cumperi un program de protectie. Merită să-l instalaţi decît să fiţi total descoperit.
Caracteristici:
- Automatic update
- AVG Resident Shield, care oferă protecţie în timp real cind fişiere sunt deschise şi programe sunt rulate
- AVG E-mail Scanner, care protejează e-mail
- AVG On-Demand Scanner, care permite utilizatorului să efectueze teste programate şi manual
- Free Virus Baza de date Actualizări pentru durata de viaţă a produsului
- AVG Virus Vault pentru manipularea în siguranţă a fişierelor infectate

Pagina web
Descarca

8 comentarii:

  1. Am folosit si eu mai de mult dar nu mi se mai pare un antivirus asa de bun. Parerea mea e ca in prezent printre cele mai bune programe antivirus gratuite sunt Microsoft Security Essentials, Avast si Avira.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am folosit o perioada AVG, dar acum am trecut la Avast.

    RăspundețiȘtergere
  3. E cel mai bun antivirus gratis.

    RăspundețiȘtergere
  4. 1. versiunea 2012 e cu mult mai buna decat 2011: mai usoara pe sistem (din toate punctele de vedere, de la boot si pana la dublu click pe orice) cam cu 30 la suta, calculele mele; are detectie euristica, in sfarsit; scaneza cu o viteza nebuna:). Dupa experientele cam nasoale cu v.2011, l-am pus pe pc cam cu tarsha, dar a meritat. Sa mai stau si cu AVG, nu numai cu Avast :)

    2. Trebuie facuta o instalare custom, nu lasate toate panaramele sa se cuibareasca in sistem. De exemplu, daca ai wot, nu mai instalezi deloc linkscanner sau te lipsesti de toate toolbarurile lor si de safety surfing etc.

    3. pentru AVG IS 2012, ramane cum am stabilit cu fisierul ala mic si valoros numit "!!!aici!!!", dar pe care acum nu il mai gasesc pe blogul asta. Ideea e aia cu 2018, prietenii stiu ce e. Am verificat doua dintre randurile textului, anume pe primele doua. Functioneaza.

    4. Sanatate cititorilor si gazdei!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim
    Mersi pentru precizari si...pentru urare.
    Si eu iti doresc sanatate si numai bine!
    Am pus si pentru aceasta versiune ceva...(!!!), dar eu nu am verificat daca este valabil.

    RăspundețiȘtergere
  6. Uhu, tot eu sunt! Am laudat degeaba AVG-ul: dupa doua update-uri de build succesive, in 15 si in 20 septembrie, deci in 3 saptamani de la lansarea v.2012, si-a "revenit" :)
    Iar mananca RAM cu lopata si isi face log-uri de 200 mega intr-o saptamana, backup-uri de cate 300 de mega pe unde apuca, in principiu se taraie ca toate AVG-urile din ultimii 3 ani. M-am intors in genunchi la Avast...

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu mereu verific antivirusul pe saitul Eicar test virus. Cu toate ca am intrat si in setari el nu a raspuns celor trei fisiere de virus la verificare. Multi antivirusi trebuie setati, degeaba am dat next si next ca nu functioneaza bine. De multe ori sunt importante setarile. Eu am ramas la Avira 9, care il setez ca la carte si raspunde si pe saitul Eicar test virus. Intrand in setari am vazut ca exact unde e mai important nu e setat, la partea cu ce sa faca in momentul in care detecteaza virus.

    RăspundețiȘtergere