23 august 2019

Freemake Video Converter 4.1.10.336

Freemake Video Converter  permite conversia între formatele video populare,creare diapozitive cu imagini, vizualizari muzica, şi altele. În plus faţă de simpla conversie in diferite formate, programul include, de asemenea, caracteristici suplimentare care vă permit să tăiaţi, să  alăturaţi şi sa rotiţi conţinut video, extragere de coloane sonore MP3 şi rip/burn DVD-uri.
 Formatele de iesire acceptate  includ AVI, WMV, MP4, 3GP, MP3 şi DVD, cu o varietate de profile gata de utilizat pentru iPod-uri, iPad, PSP, Xbox şi alte dispozitive.  
Freemake Video Converter poate converti şi încărca conţinutul video direct în contul dvs. YouTube. Programul este usor de folosit, doar selectaţi (sau drag /drop) fişierele şi selectaţi formatul de ieşire dorit.

Pagina web
Descarca

7 comentarii:

  1. A ieșit și HandBrake 0.9.6.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar de Vidcoder v1.3.2 ati auzit: http://vidcoder.codeplex.com/

      Ștergere
    2. Poate ca am intilnit Vidcoder pe site-urile pe care le urmaresc, dar numele nu-mi spune nimic. Acum ca am vazut despre ce este vorba, am sa scriu pe blog despre el.
      Multumesc pentru informatie.

      Ștergere
    3. Am testat Vidcoder... excelent ! de mult timp cautam ceva bun.. am testat tot felul de programe platie, asta este gratuit si este cel mai bun din cate am testat.. il gasiti aici http://vidcoder.net/
      Multumesc celui care la prezentat mai sus

      Ștergere
  2. Freemake Video Converter e foarte bun.Eu am tot cautat dar nu am gasit ceva mai bun si sa fie si gratuit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am folosit ani buni FreeMake Video Convertor dar am găsit ceva mai bun și chiar portabil .Este vorba de Free Video Audio Pack 2.15 .http://www.pazera-software.com/products/free-audio-video-pack/

    RăspundețiȘtergere
  4. Am scris pe blog despre Free Video Audio Pack
    http://gratuitro.blogspot.ro/2017/03/free-audio-video-pack-215.html

    RăspundețiȘtergere