08 iulie 2019

DriverEasy 5.6.12

Driver Easy este un utilitar destul de uşor de utilizat, care va poate ajuta sa actualizati complet toate driver-ele cele mai recente pentru dispozitivele instalate, în doar 3 clicuri!
Cu o interfata prietenoasa, Driver Easy poate economisi  mult timp si energie pentru a afla cele mai recente drivere de computer. Este pe deplin compatibil cu orice sistem de operare curent: Windows XP 32bit/64bit, Vista32bit/64bit, Windows 7 şi 8 32bit/64bit
Datorita tehnologiei de virf,  peste 100.000 de divere pentru hardware sunt în baza de date, actualizata zilnic cu noi date, DriverEasy va face computerul mai rapid şi asigura sistemul sa ruleze mai sigur si constant.

Atenţie! După scanare nu se poate descărca decît un singur driver odată.

Pagina web
Descarca

13 comentarii:

  1. buna ziua , imi cere cheie de activare

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu de ce va cere voua cod de activare.
    Am testat si nu mi-a cerut nimic.
    Puteti sa va uitati si pe pagina web a programului sa vedeti care sunt limitarile la versiunea free

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru ca am apasat pe download all

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim
    Asta era problema!
    Pe site-ul programului, scrie la versiunea free:
    "Download Drivers one-by-one"

    Am sa trec si in postare.

    RăspundețiȘtergere
  5. merci mult domnule!
    am profitat de munca dv după ce m-am săturat de chestii piratate şi mi-am dat seama că există şi softuri free, mai puţin pretenţioase, dar mai ales mai puţin mâncătoare de resurse.
    respect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că munca mea vă este de folos! Ăsta si este scopul acestui blog.
      În rest sănătate și numai bine!

      Ștergere
    2. mai ok mi se pare iobit driver booster (poti sa le instalezi 9 drivere, nu mai stiu daca acum au schimbat de-o data, dupa care tre sa cumperi licenta daca vrei mai mult) sau slim driver

      Ștergere
    3. mai ok mi se pare iobit driver booster (poti sa le instalezi 9 drivere, nu mai stiu daca acum au schimbat de-o data, dupa care tre sa cumperi licenta daca vrei mai mult) sau slim driver

      Ștergere
  6. Get 1 years license DriverEasy 4.9.5 step by step here:
    https://www.youtube.com/watch?v=HvgVevX-AWM

    RăspundețiȘtergere
  7. We give technical support administrations to instagram follow me pages Nasir_Raeess solve your parobelam fix your available to come in to work issues. Call our Executive Customer Support. Our Engineering Support group will get you in contact. As we have settled a large number of Computer/Network issues with superior rate and Rates of consumer loyalty. Proficient help is one of the Leading Generation's most online emotionally supportive networks. We offer quality types of assistance anyplace, any place we utilize the web.
    Magellan GPS Update
    Garmin Express
    office.com/setup
    Rand Mcnally Dock Update
    TurboTax Login
    Mywifiext
    Garmin.com/express

    RăspundețiȘtergere